Hjälp att söka
Hem - Senaste inläggen - Regler - Sök
Ditt svar Skriv så lättläst och korrekt som möjligt.
Missade nåt när du skrev elle?
nej försökte flera gånger står bara inga dokuments hittade under deta namn och jag provade andra ord som har samband med det jag sökte inget provade till och med engelsk ord inget
men det funkar på google chrome men inte med firefox
Vad vill du du få fram? Lie tips bara... Versaler i början av mening är bra. Punkt och kommatecken underlättar. TYDLIG text och rubrik. Du har ju inte ens sagt vad du vill?
Hur ska man fatta vad du vill om rubriken är hjälp, och första inlägget är
"jag söker på en specciel grej med andra ord också så funkar det inte"
Seriöst. Dina inlägg ser ut som pussel...
Men herregud, kan du skriva en full förklaring av vad du vill? Är det den hemsida som du inte hittar eller vadå?
XD Underhållande. Det här.
Menar du att du har sökt på något, på Google eller anan sökleverantör, och inget sökresultat kommit upp?
Det var iaf det..som jag fick ut..av vad du sa..alltså..nästan iaf..
Är det det så, ja, finns det inte så finns det inte. Funkar på en annan internet-grej-jag-glömt-bort-vad-det-heter sak, så varför provar du då inte den internet-grej-jag-glömt-bort-vad-det-heter saken då?
jag hittar inte en site när ajg söker så står det inget dokument hittades under deta namn
Säg vad du söker istället. från site till dokument o hit o dit, ingen fattar
Det här är anledningen till att det borde vara åldersgräns på forum. PUNKT. Sitter två tangenter från m.
Det går ju fan inte att läsa utan punkt. Sen är det bra om meningarna är på svenska...
Du måste vara inloggad för att kunna skriva (skapa konto).

Medlem
när jag söker på en specciel grej med andra ord också så funkar det inte